Seels ve Glasgow’un öğretim tasarımı modeli dört aşamadan meydana gelen on basamaklı bir öğretim tasarımı sürecidir.Bu aşamalar; problem, tasarım, geliştirme, uygulama ve değerlendirme aşamalarıdır. Problem aşaması : Bu aşamada öncelikle hedefler belirlenir. Hedeflere uygun davranışlar ortaya konulur. Önkoşul davranışların neler olacağına karar verilir. Bu arada giriş davranışlarının hangileri olacağı ortaya konulmalıdır. Öğrencilerin motivasyon ve öğrenme biçimleri sistematik yaklaşım biçiminin ilk aşamasında yapılması gerekenlerdir. Tasarım aşaması : Medya seçimi yapılır. Öğretim stratejileri , hedef ve ölçütler belirlenir. Yapılacak faaliyetler planlanır ve organize edilir. Hangi öğrenme etkinliklerini, materyallerini kullanarak hedeflere ulaşılacağına karar verilmelidir. Geliştirme aşaması : Konuyla ilgili materyal geliştirilir ve yapılan bu materyal ile ilgili bir değerlendirme yapılır. Uygulama ve değerlendirme aşaması : Değerlendirme aşamasında ise, hem süreç, hem de sonuç
Gökhan Berktaş ile aynı yazıyı yazabiliyor olduğunuzu mu, Google arama motorunu kullandığınızı ve copy-paste yaptığınızı mı düşünmeliyim ?
YanıtlaSilo ödevi beraber yaptığımızı düşünebilirsin
Sil