PowerPoint

PowerPoint Genel Özellikleri;

PowerPoint sunum aracı, gerek Microsoft'un piyasadaki yeri gerekse sahip olduğunu güçlü özelliklerle tanıtıldığı ilk günden bu yana büyük bir popülerliğine ulaştı. PowerPoint 'in bu denli üne kavuşmasında ki en büyük pay ise hemen hemen her yaş grubu tarafından kolayca kullanılabiliyor olması.

Avantajları;


  • Kolayca resim, medya ve ses kayıtları ekleyebilme
  • Sayfalara notlar ekleyebilme
  • Farklı şablonlar ile farklı deneyimler sunabilirsiniz

Dezavantajları;


  • Arka plan ve animasyonlar gibi bazı özelliklerin aşırı kullanımı dinleyicileri rahatsız ederek sunumda verilmek istenen bilgileri kaçırmalarına sebep olabiliyor
  • Kullanması karışık olan bazı özellikler için öncelikle basit düzeyde epey vakit geçirmek gerekiyor

Yorumlar

  1. Sayfada gözüme takılan şey; örneğin powerpointi okuyorum, altta ilgili konularda tekrar powerpointi görüyorum oysa gördüğüm şey içinde bulunduğum sayfa. Bu biraz saçma geldi bana. Tekrar tekrar ilgili konulardan powerpointi seçmemle F5 tuşu arasındaysa bi fark yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yayınlara konuyla ilgili etiketler veriyorum, genel olarak bu etiketler yayın da tanıttıgım program ve programın özelliği ile ilgili oluyor. benzer yayınlar ise bu etiketlerden ilişki kuruyor olmasından sebep sistem bunları otomatik gösteriyor. özellikle yaptıgım bir sey değil yani. çözümünü arayacağım. guzel tespit tesekkür ettim

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seels & Glasgow Tasarım Modeli

ASCII Kodları